Sol i sinne

Ja som vanligt var det en mycket lyckad middag/fest hos mig igår. Tills det spåra ur... Ska alltid hända något sjukt när jag är med. men situationen hanterades på ett moget sätt och nästan smärtfritt...

Nu sitter jag i soffan och vilar upp mig. Framför mig har jag en rolig och fullspäckad dag.
Emma kuckilurar i min dusch just nu. Hon ska dra snart och Cricken (Daniels storebror) Ska hämta mig och Jennie om cirkus en timme. Vi ska åka och kolla på Daniels fotbollsmatch.

Vid fem ska jag träffa Simon och då ska vi spela och sjunga lite. Kanske tar med guran och rösten ut mot församlingen för att öva bort min scenskräck. Längtar verkligen! Musik är det bästa som finns!

Bilder på mig och Ellen från igår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0