På solsidan av Villastan

Cricken, Simon, Jansson, Jennie och jag hade liveconsert hos mig och drack lite vin. Vid tolv tiden tog vi oss ner på stan. Tog serriöst en timme att komma så långt som till Polhem. Vi satte oss en liten stund på söderhiemska och drack öl först. Sen när vi skulle vidare tappa alla bort varandra. Det visade sig att Jansson dragit på Slick själv och vaknat förtvivlad i morse över att han haft hemmafest under natten. Så det kan gå..
Jennie och Cricken hade hamnat på Interpool. Jag gick till frasses och köpte med mig största hamburgarmålet som jag gotta i mig nöjt i sängen innan jag deckade. Vaknade på morgonen av att Simon som deckat hos mig på soffan ligger och spyr i toan. Men det skiter man väl i! Så länge jag har det bra! ;)

Daniel hade en spårad kväll han också. Dessvärre hade inget lyckats väckt gossen i morse när han skulle upp och jobba. När han (äntligen) vaknat köpte jag med mig lite Cola till stackars fyllot och åkte till han och glassa på terrassen i solen.

Nu har vi ätit mat och ska ner på stan för att sola lite.

Juste måste gratta mammsen som van Nordiska mästerskapet Med Harmony Hights i helgen!

Hare bra hej!

Terrassen med min snygging tidigare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0