Happy!

Åh vilken perfekt måndag! Idag har jag inge lektioner. Vaknade med min älskling som hade sovmorgon till 12.15. Vi gick upp tidigare och mös framför några avsnitt av Sons of Anarchy!

Jag har precis varit på en promenad med Nikki. Ska grundstäda lägenheten nu för att Jennie ska låna min lägenhet och passa Nikki de närmsta två dagarna.

I kväll åker jag till Uppsala för att gå på Thoréns skiva. Kommer bli grymt! Dock har jag ingen aning om vad fan jag ska ha på mig i kväll. Det är tema tidsresa och jag kommer inte på något jag vill/kan klä ut mig till...

Aja solen skiner och det gör mitt leende också idag för mitt humör är på topp!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade ju verkligen kunnat sova i din lägenhet.. i morgon eller på torsdag då ?

2011-05-10 @ 14:04:09
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0