Turbulens

Hola Amigos.

Sötaste Jennie sov hos mig i natt. Sötare tjej får man ju leta efter.

Ska iaf nu äta gröt och tagga inför fotbollsmatchen nu på morgonen. Det är ettorna från fotbollsakademin som ska möta dem här i gävle. Dem behöcde tydligen fler så jag ska hoppa in. Ska bli galet kul men kom precis på att det i stort sätt är ett självmordsuppdrag för både mitt självfötroende och kroppen. Har sattsat på fotboll hela livet tills jag flyttade till Gävle. Det slog mig inte förns nu att jag är långt ifrån lika bra som jag var när jag faktiskt spelade. Min kondition excisterar inte heller. Men men. Vad gör väl det om hundra år? :)

Efter fotbollen ska jag till Hedesunda och hypnotiseras. Ja ni läste rätt! Och då tänker ni: Va fan ska det vara bra för? Då svarar jag: Jo för alla som gjort det säger att det funkar. Man sätts i trans och så får han en att göra saker undermedvetet. Det är saker jag måste få hjälp med och jag hoppas att dethär kommer hjälpa mig att tänka annorlunda och bara köra på. Det får bli upp till bevis dethär! Hoppas inte dom lurar mig bara och får mig att klä av mig naken eller nåt.

Sen blir det party all night long. Kommer bli galet!

Btw! För er som inte vet är jag singel. Det är tomt och konstigt. Vi hade en fin tid ihop och jag lärde mig mycket. Jag tänker ta med mig bara bar minnen från dethär, eftersom det var bra så länge det vara. Men jag tänker inte deppa för det. Hans förlust och han som betedde sig oacceptabelt. Har redan hunnit med att göra saker som jag inte gjort annars på år och dar. Jag mår bra och livet rullar frammåt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0