Torsdag

I morse gick jag upp halv sex med daniel. Somna om i soffan. Vaknade av att grannarna plinga på och fråga om dem kunde låna min dator. Dem hade med sig sin lilla söta pojke på drygt två år. Det är kul att man fick så bra grannar. Det underlättar när man kommer överrens så bra.

I förrgår låste Nikki ut mig på balkongen. Och hur gick det till? Jo jag stod där ute och Nikki hoppade ner handtaget på dörren. Jag kan inte göra annat än hoppa ner från balkongen (ca 3 meter högt) gå runt och knacka på hos grannarna. Jag fick stanna där i två timmar tills pappa kom från Uppsala med extranyckeln.

Ja det var en massa onödigt babbel från mig men måste bara berätta hur smart min kille kan vara ibland.

Citerar

 Daniel: Älskling äggen kokar nu!
 jag: Ja dom ska göra det. Det är så man lagar dem.
 Daniel: Aha.. Men hur ska ja kunna veta det?

Men snygg är han iaf



Utsidan som räknas. Aight!?

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte skriva hur ni 2 blev tillsammans?

2011-03-13 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0