Tisdag

Vaknade bredvid min älskling i morse. Hade inte samma ångest som igår därför att jag redan sagt innan att jag inte skulle till skolan idag.

Jag talar inte om för någon om jag ska städa, träna, plugga eller något liknande som är ansträngande. För om jag inte gör det jag sagt så sviker jag inte bara mig själv, utan också den som varit så stolt över att jag skulle ta tag i dessa jobbiga saker. Jag gör sakerna först och berättar sen att jag har gjort dem.

Jag planerar sällan saker i förtid, eftersom jag vet att mitt humör ändras så snabbt. jag är också extremt impulsiv. Ena stunden ska jag köpa motorcyckel och i nästa går jag all-in för att beställa resa för pengarna i stället.
Det är nog en utav sakerna jag tycker om hos mig. Att det alltid sker oförrutsägbara saker i mitt liv. Jag får ständigt nya idéer som mina vänner ganska ofta hakar på. Men däremot lovar jag en sak så håller jag det. Jag lovar saker jag vet att jag kommer kunna hålla oavsätt vad som händer.

Så vad som ska ske idag kan jag inte säga, eftersom att jag själv inte vet. Jag har mina planer men dem kan ändras snabbt.

Ha en bra tisdag systrar och bröder där ute. Vi kanske ses? Vem vet? Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0