Måndag (Tisdag?)

Hela måndagen har jag gått och trott att det är tisdag. Blev ganska glad när jag kom på att det var måndag för då hade ju jag vunnit en dag i mitt liv?

Förutom att jag gått och sjukat ner mig har jag haft en helhärlig dag. Efter skolan var jag helt slut och skedade i sängen med Nikki en timme innan jag drog ner till Mingel och drack kaffe med Jennie. Johan ringde när vi satt där och fråga om vi skulle med till Interpool. Inte tackar vi nej till mer äventyr så vi åkte dit och jag spöade Johan på biljard. I vanlig ordning avslutade jag kvällen med ett besök i hundgården med Anna. Lika givande pratstunder som alltid!

Hade hoppats på att jag nu skulle sussat sött i sängen, men jag är så frusen och snorig att sömn känns som en omöjlighet just nu.

Har inte känt denna kvinna länge men hon är lika fin på insidan som på utsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0