Fredag

God morgon blir det för mig.

Hade hel helskön dag/natt i sthlm igår. Vi åkte buss från Gävle tidigt på morgonen med sam B kursen i skolan. Vi skulle till Rikstadshuset på en rundtur eller vad man ska kalla det. Det var helt okej intressant.

Jag och Sophia tog en lunch med pappa på kungshallarna först. Sen gick vi och lämnade våra väskor hos sara och Juha. Jag fick min lön igår och ajajaj vad det svider i plånboken idag!

Mot kvällen gjorde vi oss i fina för nattens kommande bravader. Sophia har nog aldrig varit så stilig som hon var i går! Johan hämtade oss från Sara och körde oss till Allards förfest i Vasastan.

Vi splittrades för jag och Sophia mötte upp Michael och gick in på Nype. Det var bra drag men kunde varit bättre. Kissie var där också och herre min gud hur den kvinnan ser ut..... :(

Vid två trog vi till Guide. Kan det ha hetat så? Tyckte det var bättre folk där men hann inte stanna så länge.

Sen åkte vi hem till Gävle igen. Stanna på Donken på vägen och sophia fick vara kändis i Upplandsväsby ett tag och jag lärde mig jugislaviska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0