Torsdag

Haha vad hände med min uppdatering? Sämst jag är.. Orkar inte sammanfatta allt som hänt på senaste men kan iaf berätta om dagen.

Började med en dunderfrukost. Fruktsallad, nypressad apelsine juice och kaffe. Viktigt med riktig frukost! Sen tog jag en timmes promenad med hunden. Har köpte ett specielt sele som ska få henne att sluta dra och det funkar kanon! Hoppas att hon kommer kunna gå lika fint utan den så småningom. Nu sitter jag och skriver på en filosofiuppsatts om aktiv dödshjälp. Är sjukt nöjd över mitt verk hittils. Förhoppningsvis MVG men blir nöjd med VG också. (Egentligen inte men måste börja ha lägre krav på mig.)

Daniel berätta en rolig sak för mig igår. Han sov i min lägenhet och vaknade med rosa nagelack på fem naglar. WTF!? Verkar som det är ett spöka med humor i min lägenhet.

En annan sjuk grej stod Nikki för idag. Vi kom hem efter promenaden och hon rusar mot köket och tar ett jätte hopp upp på diskbänken. Varför? Undrar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0