Onsdag

Nu har jag håltimme till 15.20 Och det är inte meningslöst. Nu hinner jag gå hem och ner till tvättstugan, samtidigt gå ut med hunden och träffa Daniel på hans Lunch. Hinner också göra klart en uppgift jag har till engelskan idag.

Sitter å är upprörd över hur samhället format vissa människor till idioter. Hur mycket jag än försöker se saker ur andras perspektiv så är det vissa saker jag bara inte kan hålla med om. Man har ju inte ens en chans att skaffa sig ett s jälvförtroende innan några ska trycka ner det igen. Man duger aldrig!

Mitt i mitt muttrande säger en okänd kille hej rent spontant på gatan. Blev mest förvånad över hur upprymd jag blev av det lilla ordet.

Jag och Sophia från skolan i dag



En smal Sophia och en mullig Stina (hahaha)

Kommentarer
Postat av: sophia

JÄVLA HORBARN, du är förfan pinnea med kurvor? hehe . din roooooompa

2011-01-19 @ 12:15:18
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/
Postat av: Syster

Du e världens finaste :)

2011-01-19 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0