Sol ute, sol inne, sol i sinne

Älska vädret! Livet blir ju 5000 ggr roligare när det är såhär fint ute.

Kvällen i går var riktigt rolig. Humören på alla var på topp och det var trevligt folk. Fick skratta ordentligt i går!

Vaknade halv tolv i soffan med Nikki på magen och Jennie bredvid. Fick skynda mig ner till stan för där skulle jag möta Sara. Vi satte oss ute i solen på Java. Jag tog en välförkänt ceasarsallad och hon en halloncheesecake.

Sen köpte vi årets första mjukglass och njöt i solen. Trodde inte det kunde bli bättre än så men det kunde det visst!

När jag kommer hem till lägenheten har Jennie städat så fint. Diskat allt från festen, bäddat sängen och torkat av. Så jävla gulligt!! Ååh vad glad jag är nu! Tack tack tack Jennie <3

I kväll ska jag bara ta det lugnt! Jag ska njuta av vädret och bli frisk! Mumms!

Puss och kram

Några sjukt fula bilder på Emma och mig från i går




Kommentarer
Postat av: Emma Brink

hahaha, ja folk är snälla o städar åt dig :-)

2011-04-17 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0