Pain

Bild från när uppsalagrabbarna var på besök för ca tre veckor sedan.



Vakna i morse med Erik på sidan för ingen av oss vågade sova själva efter filmen. Vi såg the last exorcism i stället. Tur att Erik är svårväckt för jag hosta som en tok hela natten. Kom blud ur käften när jag vakna.

Jag begav mig sen till apoteket för att köpa lite nödvändigheter. Träffade då på Sophia och Ellen som hade håltimme. Rastlös som jag är följer jag med dom på stan ett tag. Jag och Sophia går sedan till Mingel och bar. Där gör vi sälskap med några andra sköna människor. Ångrar skarpt att jag stannade kvar på stan. Har jätte ont i huvudet och ont i lungorna nu :(

I dag orkar jag inte ha hund. Men nu har jag det! Så ska bege mig ut på en promenad med Anna och hundarna.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0