Lugna ner dig Stina

Vaknade tre i dag med obeskrivning smärta i hela kroppen. Stina Måste lära sig att ta det lugnt för detta håller inte!

Jag och Nujen drog ner på stan för att äta på Mingel. Sitter där ett tag med några andra kompisar som trillade in. Så klart när jag sitter och säger att jag är sjuk och måste ta det lugnt så kommer dom på bästa idén och taggar till mig. Så nu ska det tydligen vara krök at my place i kväll också! Jag klagar inte för man lever bara en gång. Men min kropp klagar! Tror faktiskt min kropp är döende.

Jenny kom och mötte oss senare och så gick vi hem till mig. Vi sitter nu i soffan och har ångest över hur stökigt det är hos mig. Ser ut som jag haft ravefest... Men vet ni. Livet är fan bäst endå!







Oboy! Vilket vacker väder. Solen skiner idag. Oboy! Inga tunga kläder. Det.. Det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0