Kvällsprat

God kväll/natt mina kära vänner och fiender!

Har ett stort bloggsug nu och tror det kommer hålla i sig. Det är skönt att skriva av sig här. Man kan skriva precis vad man vill för det är MIN blogg. t.ex. snopp, hora, könshår. (?)

meningen var att jag skulle vara i Uppsala idag, eftersom jag hade en läkartid. Jag missade tåget. Förvånad? Inte jag i alla fall. Blir så less på mig själv! 

Gjorde  en drop in på Redrum och pierca tungan också. Det gjorde inte ont! Och ja är besviken på det. Varför? Jo för att här går man och nojjar, hyperventlierar och skakar över något som känns som massage. Onödigt!

Unnade mig också ett par skor. Dem på bilden nedanför. Tänk så snygga dom blir i sommar till bruna ben, jeansshorts och ett vanligt linne. Mumms!

Det finns inte så mycket mer att berätta om dagen som varit. Tränade också. Spydde när jag kom hem. Då har man tränat hårt!

Jag i Piercing



Nu ska jag sova bredvid min älskling



God natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0