Bränd Stina på pinne

Jag har ALLTID sjuka drömmar. Jag kommer alltid ihåg dom också och ibland kan jag inte skilja dom från verkligheten.

I natt drömde jag bland annat att jag skulle avrättas. Jag var oskyldigt dömd för att vara knarklangare. Jag fick ta farväl av alla mina vänner och familjen. Det sjuka var att ingen grät. Inte ens jag. Avrättningen kan vara det sjukaste påhittet. Dom hade en liten brasa på ett bord. Över bordet var en ställning, precis en sådan som man ser på film när de ska grilla kött. Dom spika fast mig på grillpinnen sen elda de ihjäl mig.

Det hände en annan knasig sak i morse. När jag vakna fick jag panik för att tåget till Uppsala skulle gå om 30 min. Jag började leta efter kläder och packa veskan. Sen slog det mig att jag inte alls skulle ta tåget till uppsala. Det var i går...

Bjuder på en random pic från i torsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0