Back in Uppsala

Nu är Gävle säkert i en dag eller två. Däremot borde Uppsala skaka nu när jag är tillbaka ;)

Har percis kommit hem till Svartbäcken. Sitter med far min och kollar på mobiler. Finns ju för många att välja på och frågar man vilken som är bäst svarar alla olika! Någon som kan komma med förslag?

I går hade jag en jätte mysig filmkväll med Nujen. Åt god mat och kollade på Rec 2 och Supersugen. Somnade nog sju i morse haha.

I kväll vill jag träffa mina kära vänner men det är inte lätt att få tag på folk utan telefon.. Tur att så många är facebooknördar!

Om nu någon är sugen på nå mys i kväll här i uppsala hör av er!

Bild från en sjukt mysig dag i kungsbacken för ca en månad sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0