weekend

Har haft en riktigt bra helg! I fredags så var jag som sagt på middag och bio med emilia, eve, emilias kille och hans kompisar. Vi såg Recident evil i 3D. Det är inte en film jag kan rekomendera. Den var sjukt seg och handlingen var ingen vidare.

På lördag kvällen tog jag bussen från Gävle C till Finbböle. Och vart fan ligger Finnböle liksom? Ja någonstans ute på vischan. Där var det I alla fall korvfest hos Tony. Sen åkte jag och Emma i en dödsbil hem och sov.

Kom hem till Brynäs på dan. Städa och handla. Sen kom Filip. Vi tog det lugnt och åt lite godis. Ja sa farväl till godiset för från och med nu på måndag ska jag börja hårdträna igen och äta nyttigt. Ska bli så galet skönt!

Dags att sova. Natti natti sverige!



Mjukisen Filip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0