Slut tjej

Gårdagen va helt sjuk. Inge flyt någonstans.

Var i uppsala för jag skulle till doktorn på morgonen. Så klart var det inställt. Tar bussen som är sen till station. Missar tåget med 1 minut. Får betala 170 kr för ett direkt tågoch får sitta på station och inte göra någonting i en timma.

Kommer till skolan och då har vi bip test. Himla kul? Sen bestämmer sig killarna för att ha badmintonturnering. Inte hade dom någon aning om att jag var en hejjare på badminton så jag utklassade varenda pöjk i klassen och är nu mera kallad shemale...

Efter skolan gick jag och Emma och träna på friskis och svettis. Fyfan va man tappar muskler på några veckor. Jävla klenis man blivit.

Får brottom hem för ska till hedesunda. Så klart har cykeln punka och jag får lunka hem. Hungrig som ett svältande marsvin lunkar jag hem.

Packar mina saker och ska dra men då är mobiljäveln borta. Letar i en halvtimma. 10 min kvar tills bussen ska gå hittar jag den. Med en punkterad cykel skyndar jag mig till bussen och mot alla ods hinner jag på en sekund.

I Hedesunda hämtar Tony och Filip mig. Kände inte igen dom för dom hade på sig peruker och pilbågar. Dom hade tydligen varit och jagat (?) Vi åker lite rally i skogen sen hem till Tony för lite varma mackor och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0