Saturday

På morgonen gick jag till tatueraren för att fylla i dem som jag redan gjort. Faktiskt ganska avslappnande att bli tatuerad. Sen gick jag ner på stan och inhandlade lite kläder. skoj skoj.

På kvällen åkte jag in till Gävle. Sen förfesta jag hos Filips bror Rickard. Fast förfesten var ju i princip hela kvällen eftersom vi inte drog ut förns vid halv 1. Vi gick ut på heartbreak. Första gången jag var där. Galet mycke folk där! helt sjukt. Vi stannade kanske bara i 45 minuter. Jag och Filip gick till Mcdonalds. Han Beställde nån chickenbitsmeny och jag  bestämde mig för att ta samma. Han springer på toa så jag får ta allt. Då visar det sig att det är värsta bamsemenyn med Stor cola, Stora stripps och 19 bitar i varje meny haha. Vadå tjockisvarning på mig som tog emot 38 bitar! haha ja mätta blev vi så vi gick hem till mig och vi somnade på en gång.


Kommentarer
Postat av: Emma

Dags att uppdatera ;)...

2010-10-04 @ 06:51:06
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0