Lååång helg!

Känns som helgen har hållt på i evigheter. Tänkte summera den lite snabbt!

Fredag:

Back in uppsala. Fikade med beatrice sen hem för middag och vidare till Matilida skagerberg som hade 18 års kalas. kl 22.00 Kom den vita limmon som tog oss vidare ut till krogen. Vi började på kalas men hatar det stället så drog vidare till BJ. Kvällen var galet kul!



Lördagen:

Vart tre timmars sömn för jag var tvungen att ta mig hem till gävle tidigt.

Mina kära Uppsalabor och Gävlebor förenades på lite kalas hemma hos mig. Det var första och sista festen hos mig i brynäs tyvär... Fått lite skit från hyresvärden. Tråkiga 60-talister!



Söndagen:

På morgonen var uppsala flicksen och boysen kvar. Bjöds på lite skratt och cp konversationer innan dom drog hem. Låg död i soffan hela dagen sen gick jag hem till Emma Brink. Vi hade det jätte mysigt med Arn och glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0