Boom boom poow

I går gick som sagt jag och Emma på Hockey. Vi träffa Gustav på bussen som slog följe med oss resten av kvällen. Efter hockeyn gick jag och Emma till Brynäs och handlade morötter, avokado, mandariner och bananer som kvällssnacks haha. Udda? Vi såg filmen The frontiers och fyfan vilken vidrig film. Se den!! Sen somnade vi sött i min stora sköna säng.

I morse gick vi upp tidigt till gymmet. Ganska ovärt för min del. Var helt slut efter hela veckans träning. Sprang bara en kvart och gjorde en styrkeövning. värdelöst! Men det var femte träningen i rad så kanske inte så konstigt eftersom ja är äckligt otränad nu.

Tog tåget till Uppsala, vidare till läkaren och nu sitter jag hemma och väntar på att mor min ska komma hem med sushi. Sen visar det sig hur kvällen slutar.

Hakkuna mattata allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hakkuna mattata ;;)

2010-09-24 @ 19:12:32
URL: http://emmabrink.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej du, känns inge bra att bråka med dig om detta. Ingen verkar ju ha rätt i snygg-bråket!

2010-09-25 @ 10:36:03
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0