9

Japp! Här med har Stina Åhlander skapat sin tredje-fjärde blogg? Får väl hoppas att jag inte tröttnar efter en vecka på den här bloggen också. Nu kan ni fans i uppsala stalka mitt liv via bloggen medans jag är i Gävle och vise versa.

Just nu har jag inte så mycket roligt att berätta. 

Min farmor Alice Åhlander dog i går. Det kom inte oväntat men sorgen blir inte mindre för det. Ska inte ens gå in på alla kännslor som väcks för då kommer jag aldrig kunna sluta skriva.  

I dag är jag hemma från skolan. Hemma från Gävle för den delen också. Har tänkt att plugga matte hela dagen för i morgon har vi matteprov. Ja i Gävle är det full rulle medan Thorénarna i Uppsala inte ens har några lärare.

Man känner verkligen att hösten är på G. Alla förkylningar, försovningar och tröttheten. Mot hösten blir man ju galet sugen på att hitta en redig Karl. Skulle inte banga på min trapphusflirt i Brynäs faktiskt. Kanske ska gå och låna socker av honom någon dag?

Nej men plugga matte var det som gällde ja. Lovar att om jag itne får MVG på provet i morgon så ska jag lägga upp en nakenbild på mig i bloggen. ojojoj nu måste jag verkligen gå och plugga!

chingchong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0