Våra stunder vi hade, tankar idér, din lukt i din nacke, pussar och skrattar åt sista gången vi delade en spliff på balkongen satt uppe på natten.

Jag behöver verkligen mer organisation på mitt liv. Ska bara tänka på vad som är bäst för mig själv och det som kommer längst ner på listan just nu är killar. Högst upp skola och träning.

Har faktiskt precis varit ute och sprungit en mil. Den ni! Gick hur bra som helst också. Jag som inte springer lika mycket som förut blev väldigt överraskad över att det gick så bra.

 Denhär helgen kommer bli lugn för mig. Orkar inte och vill inte göra någonting. Är helt enkelt slut som människa.

Ska bli vältränad igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0