Torsdag

God dagens!

Somnade sent i natt så vaknade 11 i dag. Har ingen feber just nu, helt underbart!

Haft en riktigt skön morgon faktiskt. Har badat, gjort ansiktsmask, hårinpackning, rakat mig och hela köret ni vet!
Ska plugga matte precis HELA dagen nu och känner mig mer rofylld om jag är fresh.

Frugan kommer flytta in i dag igen. Ska bli skönt att få sällskap. Man blir ju smågalen av att vara ensam hemma.

Nybadad och mattetaggad b-rud (tror jag blivit cp av att vara ensam hemma och sjuk)



Hat fått i uppdrag att teckna av Joakim. Det är inte mycket till världen just nu men det kan bli bra när den är klar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

As snygg!!!

2010-10-28 @ 15:55:01
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0