Tabbe!

God morgon! Hoppas ni har sovit bättre än mig! Det lär ni ha gjort för jag har nästan inte sovit alls. Kunde bara inte somna i natt. Kanske beror på att jag tog en springtur vid tio eller nya medicinen kanske. Fick 1,5 timmars sömn. Precis innan jag ska rusa till skolan kollar jag in vårt nya chema och ser att jag börjar kl 10.00 i stället för 08.00. Tabbe!

Emilia är i Gävlestad i dag. Hoppas jag får hål eller vad som helst så jag hinner träffa henne. Tänkte också hinna med att träna efter skolan i kväll. Kommer inte komma hem förns tio i kväll kanske. Vore bra om jag blir övertrött och börjar gå på speed hela dagen.

Dagens

slapp stil till en slapp tjej



Tur att det finns smink, annars skulle det se ut som jag gick i sömnen


Kommentarer
Postat av: Artan

haha verkligen. fina bilder, hur mår du idag?

2010-10-18 @ 13:16:19
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0