Måndag

God morgon!

Jag har varit uppe och städat sen 05.30! Tog tre timmar, men lägenheten blev fresh. Nu kan jag äntligen bjuda över folk igen. Inte lätt att hinna med allt när man far mellan Uppsala och Gävle hela tiden.
Egentligen skulle jag ha städat i går kväll. Istället tog jag en promenad och en kaffe på Max med danneboy, Nushen och Hampus. Kul att va med lite folk jag annars inte träffar.

Emma kom aldrig till mig i går. Hon ska bo hos mig i dag i stället. Trevligt!

Nej nu ska ja ta min snabba cykel och brumma till skolan!

Pusshej!

Jag drar ingenstans utan min musik





Kommentarer
Postat av: Joakim

Stiiina, skicka bilden.

2010-10-25 @ 14:35:36
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0