Lite om mig

Jag är verkligen inte en blyg person. Att träffa nya människor och prova på nya utmaningar är bara kul.


Jag spelar inga spel och ger ärliga svar till den som frågar något. Skitsnack är något jag undviker så mycket jag bara kan. Har inget behov av att lägga ner tid och energi på att prata om någon annan som jag inte tycker om. Jag tror på karma och mitt favorit ordspråk är ”What comes around goes around.”


Personligen tycker jag att jag är en stark person som inte faller för grupptryck och bildar min egen uppfattning om folk i stället för att lyssna på vad andra har att säga om dem. Jag vill själv inte bli dömd för vad jag har gjort i mitt tidigare liv.


Alla har vi fattat dåliga beslut och tagit konsekvenserna av det. Men det är sådant som gör en starkare. Jag har gått igenom många svåra stunder under min korta tid men det är just det som gjort mig till en starkare och lyckligare person i dag. Det får en att uppskatta det lilla i vardagen.


För dem som inte vet så flyttade jag nyligen till Gävle. Främsta anledningen till det var att jag var tvungen att gå om tvåan eftersom jag var sjukskriven i princip hela tvåan när jag gick på Thorén i Uppsala. Jag ville fortsätta att gå i Thorén men inte med 93orna i Uppsala så jag flyttade till Gävle som inte är så långt hemifrån. Staden var helt främmande för mig och jag kände i stort sätt ingen när jag flyttade dit. Nu har jag bott där i två månader tror jag och jag trivs jätte bra. Jag har träffat många fina människor och jag trivs bra med mitt boende. I början var det inte lätt. Jag kände mig väldigt ensam och vilse. Men också den här erfarenheten har utvecklat mig till en bättre och självsäkrare människa.


Intressen


Jag har idrottat i princip hela mitt liv. Golf, gymnastik, dans, fotboll, cheerleading, boxning, tennis, trampolin och en del annat. Nu för tiden håller jag inte på med någon sport men jag gymmar och löptränar ofta.


Musik är en väldigt stor del i mitt liv. Vad jag än gör så har jag musiken med mig. Sång och piano är också något jag hållit på med sen jag var väldigt liten.  


Ibland tecknar jag också. Det är ett sätt för mig att koppla av. Det är bara jag pappret och pennan. Då behöver man inte tänka på någonting annat än att skapa.


En teckning jag gjort för länge sen



Dåliga egenskaper


Som alla andra har jag dåliga sidor med. Jag är väldigt tankspridd och har svårt att organisera. Jag skjuter ofta upp på tråkiga saker, som läxor och städning. Vilket inte är bra eftersom jag är väldigt stresskännslig. Jag har också en förmåga att dra mig undan i min egna lilla bubbla och försöka lösa alla mina problem själv i stället för att ta hjälp av andra.


Men ta mig för den jag är. Jag kommer i ett helt paket. Nu vet ni lite mer om mig i alla fall.


Om ni har några frågor eller bara vill kontakta mig så kan ni mejla: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0