Jävla skitfredag

Tog tåget hem till uppsala för att gå ut på krogen men sen kunde man tydligen inte följa med längre...Shysst!

Fan allt händer i gävle i dag och jag har ännu en filmkväll hemma i uppsala. Fyfan trökigt. Orkar verkligen inte ta tåget som tar 70 min till gävle. Tur att Filip tar med mig till saluhallen i morgon! Då ska det festas HÅRT!

I dag kom emilia och hämtade mig med bilen i Gävle. Grymt att få cruisa lite med henne! Vi tog också en fika på Java. Mycke mys!

Nu ska jag göra chokladpudding och kolla på film i mjukiskläder.

Sup åt mig i kväll är ni snälla!




Kommentarer
Postat av: Syster

Dumpa den/dom äckliga vännen/vännerna tycker jag isåfall!

2010-10-29 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0