Inte en vanlig tisdag

Nej det är inte en vanlig tisdag för en av världens bästa människa fyller år och det är inte varje dag. Lars Winnerbäck fyller tydligen också år. Viktigt att veta..

Blev bara två timmars sömn i natt. Får varken mat eller sömn så energin är på minus.

Sitter nu med Gustav och Sophia i skolan och gör så lite som möjligt medan dom andra i klassen fortfarande skriver på engelskauppsattsen. Min lärare var snäll och sa att jag får göra den någon annan dag när jag fått sovit ut.

I kväll ska jag till Söderfors och fira Emilia Wassén som blir 18 år. Ska fira med hennes nära och kära. Men på fredag blir hon nersupt under bordet.



Kommentarer
Postat av: Becca

sv: jo det är bara bra med mej :D

va har du hittat på idag då? =)

2010-10-19 @ 13:41:28
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

Jo förresten Va gärna med i dagens blogg :)

du finner dagens tävling under kategorin "dagens blogg" ;) Vinnaren dras ikväll :)

2010-10-19 @ 13:41:35
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0