Gästbloggare Diabetesmannen.blogg.se

Tjabba!


Joakim Mattsson här, Bloggar under namnet Diabetesmannen. Självklart är det så att jag har diabetes vilket är en helvetes sjukdom ibland. Men som sagt, Det finns människor som har det värre. 


Eftersom att jag är en rutinerad och kanske även Uppsalas bästa bloggare så borde jag exakt veta vad som ska skrivas i ett gästinlägg. Tydligen inte!


Hur känner jag Stina?  
Känner och känner? Vi  träffades ute i minglet i somras vilket ledde till att vi…?  Just nu sitter vi mest och raggar helt galet på varann över msn vilket är en jävla hit enligt mig. Tycker det är väldigt synd att kvinnan har flyttat till Gävle. Men all lycka till dig Stina!


Vad sysslar diabetesmannen med? Jag är frilansande modell, personlig assistent, gör en del stylist uppdrag och mycket annat!

 
Ta del av det på Diabetesmannen.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Julia

bra raggat Stinis, looking good!

2010-10-22 @ 00:03:49
Postat av: Therése

Håller med julia, grrrr

2010-10-22 @ 00:34:30
URL: http://thereseen.blogg.se/
Postat av: Filip

verkligen! håller med

2010-10-22 @ 06:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0