Dikt jag skrivit

Av en slump fick jag träffa dig
Det var på festen hemma hos mig


Du tyckte att jag verkade bra
Jag var något som du ville ha


 Vi börja prata om allting möjligt
 Klickade direkt, det var nästan löjligt

 Vi kunde ligga och bara kolla på varan
 Jag kunde knappt tro att du var sann


Jag tvivla på om du kände lika dant
Att bli älskad utav någon var så ovant


Jag greps av panik och ville sluta ses
Fan att jag ska vara sådan mes


Jag ångrar mitt val så fucking mycket
Förstår om du hatar mig, men snälla läs och ta till dig av detta stycket


Jag försöker förklara, men du vill inte ens höra.
Vad fan vill du att jag ska göra?


Okej jag får väl acceptera det då
att det aldrig kommer bli vi två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0