Trött

Sjuk dag! Vaknade tidigt vid 06.00. Gick först ut och sprang några kilometer sen hem och gå ut med hunden. Hade en bra morgon. Danne sov över.

Sen när jag är påväg mot skolan så börjar jag känna mig yr och det sticker i hela kroppen. Jag hinner sitta på Matten i ca fem minuter innan jag ber Ellen förlja med mig ut för jag känner mig dålig. Rätt vad det är så vaknar jag på golvet. Då har jag svimmat och ligger och skakar och gråter. Kommer inte ihåg mycket sen men jag fick ligga i lärarrummet i 1-2 timmar. Där låg jag och skakade och svimmade om vart annat. Sen kom ambulansen och fick åka med till akuten. Där sover jag i 1,5 timme och dom tar prover på mig. Dom hitta inget fel vilket är helt sjukt. Förstår inte vart det kom ifrån. Är fortfarande yr och väldigt chockad. Har ingen kraft i kroppen alls. Känns som jag legat i koma i 10 år och plötsligt vaknat.

Nu vet iaf lärarna ungefär allt om mitt liv haha. Fick babbla på för att hålla mig lugn. Sjöng bäbä vita lamm, jag gissade deras åldrar, vi snacka pojkar. Ja you name it haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0