Måndag

Ännu en måndag. Härligt faktiskt! Inte nice med snöslaskregn ute när jag var tvungen att cykla hem på rasten för att rasta Nikki. Men det gjorde mig inget. Längtade lika mycket efter henne som hon gjorde efter mig. I går lärde jag henne vacker tass. Det var något hon inte kunde tidigare. 5 min övning i går och 5 minuter i dag. Lättlärd vovve!

Slutar skolan halv fem. Då ska jag hem och packa för ska till uppsala. Ska åka tåg med Nikki, hoppas hon sköter sig på tåget. Ska också köpa ett riktigt nithalsband och koppel till henne så hon ser lite farlig ut. Vill helst inte bli antastad ute igen så när Nikki bara vill fram och hälsa tror folk att hon attackerar.

Så här kul har vi i skolan


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD JAG ÄR SNYGGGGGGGGGGGGGGG

2010-11-15 @ 14:10:21
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0