Lördag

Trött tjej som sitter vid matbordet med Johan.

Claes kom över i går kväll så hade vi lite solsidan marathon. Senare kom Philip hit som hade jobbat på Gillet i uppsala. Snacka lite skit sen drog dom hem. Trodde jag skulle få sova äntligen men nej då kommer Johan och hans kompis och våldgästar mig. Han mutade med maxmat och det kunde jag inte säga nej till. Kollade på lite mer solsidan sen somnade dom i soffan och jag i sängen.

Pappa har precis varit förbi och hälsat på. Precis hemkommen från Luxenburg. Stackarn visste inte att jag lånat bilen för att köpa hund. Ganska förvånad tror jag men han tyckte om den nya famljemedlemmen. Han tyckte väl kanske mindre om att hunden hade spytt ner hans sprillans bil...

Nu ska jag försöka plugga lite här medans Johan fixar sitt. Första gången på år jag faktiskt känner för att plugga så hoppas det blir av nu.

Får se hur kvällen blir. Tar det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0