Helgen

Full rulle hela helgen. I går kom eve hit från uppsala. Först åt vi och Johan mat hos mig sen kom det lite mer grabbar på förfest. Taggade till här hemma sen tog vi taxin till krogen. Var ganska segt på krogarna men var med roligt folk och med hjälp av lite dricka blev det riktigt bra! Hade efterfest utan dess like hemma hos mig sen. Mycket drama innan alla slockna lite här och var. Men kan sammanfatta kvällen som mycket bra!

Jag har precis lagat mat åt dom som fortfarande är kvar. Claes vakna nyss. Sjukt!

Fyllestyren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hundstackaren då?

2010-11-14 @ 17:30:32
Postat av: stina

Hon var inte ensam i mer än max tre timmar och alla tog hand om henne bra. Vad skulle problemet vara?

2010-11-14 @ 18:32:03
Postat av: eve

hahaha, fiiifan va jag ser äcklig ut på bilderna, waaaaa hahhahaha

2010-11-15 @ 14:10:13
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

haha festeliten i gävle wooop wooop. men va gör erik ;)

2010-11-15 @ 16:18:14
URL: http://www.improveme.se/rieem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0