Alkoholintollerantajävel

Kvällen som började så bra!
Jag och Emilia var hemma hos Marcus i stan och myste. Sen gick vi ner en våning till Lina där jag träffade på massa klasskompisar från Thorén i Uppsala. Hade det riktigt trevligt tills vi gick upp till Marcus igen.
Jag hade druckit tre groggar och en smirnoff och det svartnade för ögonen. Blev buren hem av far och sov innan tolv. Förstår inte! Att man kan bli så full på så lite? Jag har varit hyffsat nykter på dom senaste festerna och jag har verkligen haft roligare då. Är mer störd i huvudetet nykter. Pluss gladare. Enda negativa (För mig som inte tål alkohol) med att vara nykter på fest är att man äcklas av hur dräggiga alla andra på festen är.

Mår som ett as idag. Men det förtjänar jag. Åt nyss en smaklös tunnbrörulle från Sibylla. Hjälpte något mot illamåendet. Nej nu ska jag sova bort ångesten och smärtan.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Vill krypa ner där

2010-11-04 @ 19:41:25
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0