Börjar uppdatera igen

Jag är sugen på att börja skriva i bloggen igen. Så från och med nu blir det uppdateringar varje dag igen.

I går följde jag med Johan, Antonio och Linda på en spelning i Söderhamn. Var ett ungdomsevent och jag fick vara med i DJ crewet. Det mesta jag kunde bidra med var att köra bil från passagerarsidan medans Johan sov. Mindre bra kan man tycka. Men det var säkrare än att Johan skulle köra i alla fall. Han körde ju ner oss i diket innan. Fick också se Daniel Adams-ray uppträda. Han var grym live! Tycker om han mer nu.

Det var lite om gårdagen men nu är det söndag och jag ligger i soffan och väntar på att Daniel som ska komma och ta hand om mig. Det är ju trots allt han som smittat mig så det är hans skylldighet hihi.

Nikki är i Uppsala hos mina föräldrar. Jag och Daniel har spenderat helgen där och jag ska tillbaka på tisdag så kände att det var bäst att hon fick stanna hos dom så hon slipper åka fram och tillbaka hela tiden. Även fast jag saknar min jättebebis så känns det gansaka skönt att vara själv nu när man är sjuk. Hon är väldigt livlig och prommenaderna måste vara långa med henne.

Nu ska jag dricka något varmt och kurera under täcket.

Love


Kommentarer
Postat av: jennie

såg att du kommenterade min blogg nyss :)

har du en tatto på sidan? :) kan du lägga upp bild eller skicka? skulle vara kul å se :)

2011-01-20 @ 13:28:15
URL: http://bohmanjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0